..

rubriker är inte min grej... har lyssnat igenom en massa låtar och försöker få ihop en bra blandning inom olika kategorier har ni några tips på bra låtar med ett budskap om kärlek så skriv gärna i en kommentar eller kontakta mig på annat sätt :P :) ush jag känner mig stressad trots att jag vet att jag har typ 2 månader på mig att bli klar.. jo jag snackar förstås om mannes student present..
vet ni? jag och manne hade 3 månader i torsdags men grejen är att han har ingen koll på hur länge det har gått alls och för mig känns det som att det bara har gått några veckor liksom... livet är allt bra konstigt för det mesta...
just nu försöker jag bara rensa hjärnan det kan vara riktigt skönt att göra det ibland... bara försöka glömma allt ni vet man behöver ju göra det ibland :) rensa ut allt som inte riktigt hör hemma där :)
imorgon blir det sista påskmiddagen för iår och förhoppningsvis sista födelsedagsfirandet oxå, man kan tycka om uppmärksamhet när det är i lagom mängd annars är det för mycket liksom.. som med allt annat lagom är bäst..
jag måste fixa mitt nationella tal i svenska oxå om min gudsrelation.. ja plugga är inte riktigt min grej...
+ att jag måste komma på något helt strålande till lina när hon fyller 18 för hon gav mig en så fet present och det va inte själva saken hon gav utan det va budskapet i det och själva tanken hon lagt ner på den det är otroligt...
men nu ska jag börja packa pappa kommer väl om typ 1 timme och hämtar mig så ja lika bra att sätta fart..

Kommentarer
Postat av: Lina

Söt du är, puss på dej :* <3

2012-04-08 @ 20:13:15
URL: http://linaasoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0