globalisering musik och tankar.

ush tänk om man kunde få sova vilken härlig känsla det hade varit!!
steg upp vid halv 8 idag började skolan vid 10 sen va jag på grand med älskade emma <3 sen va jag och tränade med min syrra och kom hem typ halv 10 och sedan dess har jag suttit med en skoluppgift. klockan är nu typ 11 så ja kände att jag behövde en paus :P. jo uppsattsen jag sitter och skriver om handlar om globalisering ush jag vet inte hur många ggr jag skrivit ordet global nu xD för att det inte ska bli allt för segt sitter jag och lyssnar på Mattias - förlåt mig och Danny - Amazing :) nej jag drågar inte alls dom två :) tycker matte va värd en plats i finalen men men okejdå.. nu när jag sitter och skriver kommer jag o tänka på igår vid ungefär den här tiden så satt manne och läste högt för mig vad jag har skrivit i min blogg o på min dayviews självklart läste han bara det som jag har skrivit om honom.. vad annars liksom haha :P men bara för att jag vet att han inte kommer göra det igen så kan jag ju typ skriva vad jag vill hehe :P  nä men jag saknar faktiskt att se honom varje dag när jag kommer hem från skolan det är sjukt hur tomt det blev när han åkte.. (jag har blivit beroende eller nått) haha men nu ska jag nog fortsätta på uppsattsen så jag och emma kan sätta ihop den imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0