galen, hängiven eller bara en som njuter av livet?

ja det finna olika åsikter om hur jag är i olika lägen just nu tänkte jag väl fokusera på att jag är ett saucedo-fan!
tror inte det är någon som har missat det ja kanske om man inte lyssnar så noga på vad jag faktiskt säger eller liknande men iaf jag bryr mig inte så mycket om vad andra tycker. inte när det gäller min musik eller vad jag gör på min fritid eller liknande och i min vardag finns väldigt mycket konsertliv och liknande. Jag älskar att resa och gå på konserter och träffa kändisar. Jag har träffat så många människor på det viset och hoppas på att träffa ännumer fantiska vänner. men om man ska återgå till danny som jag va och kollade på förra året då så såg jag honom 1 gång i mars, 3 gånger i april 1 gång i maj 2 gånger i juni, 3 gånger i juli, 2 gånger i augusti, 1 gång i september och 1 gång i oktober eller nvember. för vissa kan det tyckas vara många gånger och ja det kanske det va en hel del gånger men jag hade möjlighet att åka på fler men ibland måste man ju leva i det "riktiga" livet med. varför åker till så många ställen och ser samma person med samma låtar?? jag vet inte hur många gånger jag har fått den frågan men asså det är ju inte så jobbigt? danny är en av dom mest fantastiska människor jag någonsin träffat. han har hjälpt mig genom mycket :) hans musik han röst hans låtar stärker mig varje dag och minsar svackorna och ger mig mod! han kommer även med råd och hjälp och han bryr sig om dina fans!!! jag tänker visa några av alla svar jag har fått av människan men jag vet inte om ni kommer förstå ändå för förstår man inte så gör man det inte.
på ett hotell mitt i natten satt vi och snackade!!!
efter frukost innan avfärd han är verkligen en av de finaste och tar sådan tid åt sina fans och man ser bara kärlek i hans ögon!! hur tacksam han blir!!   jag älskar att vara i närheten av denna människa och jag mår bra av hans musik och lever mitt liv genom hans låtar och konserter så jag skulle säga att jag bara njuter av mitt liv medans jag lever det!!!! so you can say what ever you like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0