svar på frågor

okey så då ska jag alltså försöka svara på de frågorna ni har ställt :P
Du har fått massa frågor nu så hur känns det nu att inte få en av mig, fast som det ändå blir typ ändå =)
svar: haha daniel då så får du väl inte göra :O
Vad är det bästa du vet ?
svar: ush den va svår det bästa jag vet är att njuta av livet som att t.ex vara på dannys konstert mitt i sommaren och se honom göra sin grej som han älskar det är underbart!!

hur ofta sitter du vid datorn?
svar: hm.. för mycket haha :P i skolan använder vi datorerna vi har läxor på datorn vissa gånger och sen sitter jag för att det är kul oxå så ja för mkt :P

Vad brukar du göra på fritiden?
svar: på fritiden brukar jag umgås med kompisar, vara ute och resa, vara på konserter, lyssna på musik eller helt enkelt vara med min kille när jag får chansen till det.

Om du fick välja att vara artist för en dag. Vem skulle du vilja vara?
svar: oj oj oj saffe väntar du dig att jag ska kunna svara på den frågan eller? ärligt talat vet jag inte vem jag skulle vilka va det finns så många :O 

Har du dolda talanger?
svar: haha dolda talanger jag? nej :P om jag har det så är dom dolda för mig med :P ;)
Är du bra i skolan?
svar: hm nej jag är bra på matte annars ligger jag på C/E  föredetta VG/G
Är du ofta en positiv person?
svar: det beror på vad det gäller jag är väl en person som är hälften hälften skulle jag säga
Vilka länder har du rest till?
svar: jag har varit i england, norge, danmark, england, frankrike och på kanarieöarna.

Vilken stad förutom Växjo gillar du?
svar: vem har sagt att jag gillar växjö? nej men jag gillar väl växjö för det mesta. jag tycker dock att malmö är en väldigt fin stad göteborg och stockholm har sin charm men malmö är nog topp 1

Är du den typen av tjej som festar mycket?
svar: nej inte direkt jag kan om jag vill men jag går hellre på konserter och går jag på fest så ser jag till att jag minns allt jag gör haha ;) 

Hur många seriösa förhållande har du haft?
svar: seriösa? hm ja okej jag skulle säga att jag har haft 4 seriösa förhållanden.

Vad skulle du gjort utan mobil?
svar: utan mobil? typ dött? haha 

Skulle du klara dig en dag utan dator ?
svar: hahha nej jag skulle nog inte det eller jo det skulle jag gör :) beror lite på vad det är för dag och vad jag ska göra :) 

Gillar du att lösa problem själv eller tar du helst hjälp av nära och kära ?
svar: hm det beror lite på problemet men oftast frågar jag andra:) 

Vad ska du jobba med efter gymnasiet eller vad ska du plugga?
svar: jag har inte en aning! jag vet verkligen inte vad jag ska göra #panik

Vad vill du bli när du blir äldre?
svar: haha jag vet fortfarande inte ;) 

Skulle du vilja flytta utanför sverige?
svar: ja och nej :) ja för att det vore kul att testa men nej för att jag skulle sakna alla i sverige :) 

reser du ofta?
svar: ja det skulle jag nog säga
Hur ofta går du på konserter?
svar: ett par gånger varje år :) iår har jag bara gått på 3 änsålänge elelr nej det kanske är 4 eller 5 jag minns inte riktigt :P

Vilken/vilka artister gillar du?
svar: danny suprise :P det är ett par stycken jag orkar inte rabbla alla men danny är ju the centre lixom :)
Vad är det smartaste du någonsin sagt?
svar: ojoj jag säger så mycket smart! nej men jag vet inte jag minns inte hälften av vad jag säger :) 

Vad är det osmartaste du någonsin sagt? ;)
svar: att det inte finns några orgasmer på mars :) 

Vilken är den bästa låten du vet?
svar: beror på vilket humör jag är på :) så det är lite oliks lite olika gånger :)
När fyller du år?
svar: den 5 april :) 

Vad fick dej att börja blogga?
svar: hm asså ingenting egentligen jag bara började typ för att och jag skriver ju typ bara ibland när jag känner för att skriva av mig något eller liknande
Om du skulle gissa, hur många celsiusburkar har du köpt i ditt liv? ;)
svar: hahah för många för mitt eget bästa :P :)
Vad har du för planer efter skolan?
svar: jag ska dra hem och sova :) 

Vill du flytta från Växjö?
svar: på sätt och vis ja :=
Hur länge har du och din kille varit tillsammans? (:
svar: eh jadu sen den 5 januari vad blir det? typ eh nästan 5 månader:)
Varför förstår en del kvantfysik men inte vanlig skolfysik??
svar: jag är ingen expert på det området och du inte vet svaret själv så vet jag inte riktigt vad jag ska svara men asså jag tror att man kan klara av allt. om man bara vil och lägger ner all sin energi på det så går det. Du behöver tro på dig själv och kanske någon som tror på dig för att du ska lyckas. självinsikt är bra för framgång!
Vad är din åsikt om Edgar Allen Poe??
svar: jag har ingen åsikt om honom för att jag vet inte vem han är alltså inte heller hur han är :P
Vad tycker du om människor som lägger sig i sånt de inte har med att göra?
svar: det beror ju lite på hur situationen ser ut. om någon lägger sig i sånt de inte har med att göra för att de tycker det är kul och bara för att jävlas då är det bara sjukt och så omoget och töntigt men om man lägger sig i något som man egentligen inte har med att göra för att man bryr sig ja då är det ju ändå gulligt att personen försöker visa att den bryr sig även om det ibland kan bli på fel sätt. så mitt svar är att jag har olika åsikter om det i olika situationer
Nämn ETT datum du alltid kommer minnas, och varför.
svar: ett datum av så många. men okey jag kommer alltid minnas den 7 juli 2011 för att den dagen kvällen nätten va helt amazing!

Gillar du hallon? ;)
svar: hallon är det äckligaste bäret! så nej

Hur mycket Celsius behöver vi ha med oss i helgen?
svar: vi hade nog bara behövt typ 4 :P

Vilken är din drömsoffa? ;)
svar: min drömsoffa vet jag inte men en soffa som har varit i mina drömmar är dannys xD

Vilken är din favorit Beck-film?
svar: haha jag har inte sett dom

Vilket är ditt favoritvapen?
svar: paraply (internskämt) 

Vad brukar du ägna dina tordagskvällar åt?
svar: jag brukar vara i kyrkan på torsdagar
Visst älskar du mig? ;) hehe
svar: självklart älskar jag dig
Vad är klockan? xoxo
svar: den är 19.40 :P
Hej tycker du om pärlsocker på chokladbollar?
svar: haha ja you know it
så det va nog alla :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha ;)

kul man kan ha asså :P

du skulle skrivit att edgar allen poe var en idiot ;)

2012-05-30 @ 13:24:24
URL: http://linaasoderlind.blogg.se/
Postat av: julia thor

4 SERIÖSA FÖRHÅLLANDEN?????

2012-06-03 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0